Publicat de: jurilovca | martie 23, 2012

Gura Portitei 2012

Buna tuturor,

Sa va povestesc din ce am aflat, la Gura Portitei au inceput lucrarile de pregatire pentru sezon. Reparatii, vopseli, inbunatatiri …chestii.

S-a topit gheata de peste lac si lucrurile au inceput sa se miste.

Se lucreaza la tarife si in curand le vom avea pe blog.

Sper sa pot lista si meniul cu preturile de anul acesta.

Deschiderea , cum cunoscatorii stiu, 1 Mai, cu soare sper, nisip cald, foc si cor.

Pentru rezervari va sfatuiesc sa trimiteti un email la receptie@guraportitei.ro sau sa sunati la nr de telefon 0724 214 224, 0722 555 645.

Eu am reusit sa rezerv ceva pentru sezon 🙂 asta ca sa fiu sigur ca prind loc.


Răspunsuri

  1. Tipic romanesc…Ar trebui sesizata Protectia Consumatorului!

  2. e o porcarie, evident. cred ca nu e legal sa faca asta. huh
    recunosc, asta depaseste tot ce s-a povestit pina acum pe forum.

    • asa este, dar avand in vedere ca mi-a propus de cativa ani sa ajung si nu am reusit, din diverse motive,am sunat astazi si am reconfirmat rezervarea, la noile preturi.

  3. buna ziua!
    tocmai am sunat la receptie si mi s-a spus ca vroiau ei sa ma sune, sa ma anunte ca se mentin tarifele din sezon si in perioada 1-15 septembrie, asta insemnand 45 euro in loc de 20 in vila Delfinul, unde aveam rezervare si platisem si avansul…. Ce parere aveti de asta? Mai este cineva in situatia asta?

  4. Nu este adevarat, eu am rezervare de pe 31 august pana pe 4 septembrie

    • Nu se inchide nimic. Pai or sa aibe timp de reparatii si renovari…macar sa faca ceva.

      • Sa se faca ceva la toaletele comune ca nu se scurge apa de la dusurile alea jegoase, si calci in clabuci si in jegul altora……..

  5. Se aude ca de la 1 sept. G.P. se inchide pentru reparaţii, construcţii, renovări…E adevarat?

  6. buna ziua!
    imi poate spune cineva daca exista vreun punct medical la GP?
    ajungem pentru prima data acolo pe 31 august si un prieten din grupul nostru are ceva probleme de sanatate si s-a panicat la gandul ca nu exista nici un cadru medical in apropiere.

    • Exista un punct sanitar dar nu si personal din cate stiu. Automedicatie 😀 Daca e ceva grav te duve cu salupa la mal.

      • Multumesc pentru informatie, promit ca dupa ce voi reveni de la GP voi incerca sa-mi spun si eu parerea….

  7. Bianca, se poate campa in continuare, in partea de sud, liber.
    De la 1 august intr-adevar au pus taxa la dusuri (3 lei) si la wc (1 leu). E ok, in felul asta nu mai e aglomeratie si, sa speram ca devine mai curat.

    Apa plata e in continuare o problema. Nu au decit sticle de 0,5 l care costa 5 lei. Solutia e sa-ti iei baxul de apa la tine, altfel faci drumuri dese la bar dupa apa si costa de te rupe. Berea e mai ieftina (4 lei, parca).

    Vacanta frumoasa.

    • multumesc mult pentru informatii Ana 😀

    • Berea draft este 5 lei. In rest f. Corect

      • Buna seara! Plec sambata la GP si mi-ar prinde bine o clarificare: exista acolo vreun magazin alimentar? Multumesc anticipat pentru raspuns.

  8. Cornel? , vad ca esti cel mai informat cu toate treburile pe la GP. ,as vrea sa revin si eu a 5 oara in acel loc mirific, dar nu stiu la ce sa ma astept.
    Poti sa-mi raspunzi la cateva intrebari?
    Intradevar este taxa la dusuri???
    Camparea cu cortul este permisa???
    Cat costa o stical de apa plata sau minerala??, dar un suc,o bere?

  9. Cateva…
    +sezlong 15 lei nu 10 ca pe site
    +piscina 20 lei nu 15 ca pe site
    +vinul casei e o petarda din pastile
    +in sud s a bagat taxa la dusuri pt cortisti
    +au aruncat crucea de langa delfinul

  10. mai sunt cateva zile pana cand voi reveni la G P este al 5 lea an consecutiv cand vin aici .Acum cateva zile m-am intors de la Neptun dar din pacate mi-a lasat un gust amar
    Nimic nu se compara cu GP . Am emotii mari deoarece vin impreuna cu prietenii mei care nu au mai fost aici si sunt si mai pretentiosi si de aceea va intreb daca sunt tantari multi

    • In functie de cum bate vantul…oricum doar cateva ore seara. Autan, OFF, sau orice alt produs contra tantarilor. Pentru pretentiosi exista si alte destinatii…

      @laura: te mai poti caza in jurilovca sunt cateva pensiuni dar costa mult transportul zi de zi la plaja.

  11. buna ziua tuturor ,va rog ,am si eu nevoie de un numar care sa fie valabil pentru rezervari daca se poate ..aveti idee?
    multumesc anticipat

    • Doar acelea le stim. Probabil ca e full…

      • mulumesc frumos.stiti si alt loc la care ne putem caza?

  12. Stie cineva daca la GP este semnal la Digi Mobil ala de la rds? Daca ai acces la serviciul de date.

    • Nu ai semnal pe digi, ba chiar si pt alte retele sunt probleme, wireless-ul functioneaza doar pe terasa de la intrarea in restaurant si la internet te conectezi destul de greoi, semnal mare ai la ancora.

  13. Despre jegul de la toaletele comune chiar nu comenteaza nimeni ?????? Se face curat o data pe zi, si atunci cu o matuta si cu furtunul cu apa, de doi barbati insotiti de doi dulai ……… la dusuri nu este presiune, de apa calda nici nu mai spun….. si la capitolul mizerie mai sunt multe de spus…

    • Ba da toata lumea a zis ca e jeg la grupurile sanitare. Si daca mia nimeresti si un nesimtit care spoieste….:D

      • In asemenea conditii trebuie gandit un program strict de facut curatenie, cu produse de buna calitate si de mai multe ori pe zi, in nord sunt 25+15 casute sa zicem 40 de femei care au la dipozitie 4 cabine de dus jalnice, fara apa calda si fara presiune si 3 wc bineinteles fara hartie igienica …. adica jalnice conditii si organizare.

  14. astept cu nerabdare ziua in care o sa-mi fac bagajele pt GP anul acesta este a cincea oara cand voi merge la Portita. ori de cate ori sunt cu moralul la pamant mai ma uit pe fotografiile de la GP si ma apuca nostalgia .Am petrecut clipe minunate acolo impreuna cu familia mea .
    Este un loc mirific pt mine .Este locul in care ma trezesc dimineata si-mi beau cafeaua cocotata pe una din hidrobicicletele asezate pe plaja,este locul in care ma regasesc

    In momentele acestea sunt cu moralul la pamant si nu mi-as dori altceva decat ca o persoana drag mie sa ma tina in brate si sa-mi fie alaturi
    Oricum nu mai este asa de mult pana in luna iulie cand o sa vin impreuna cu familia mea la Portita

    • suntem si vom fi alaturi de tine 😀

  15. Buna,
    As vrea sa stiu cum e cu pescuitul? Se poate pescui, este contracost?Se inchiriaza barci pentru pescuit?

    • poti pescui in zona moca. teoretic trebuie sa ai permis de pescuit arbdd dar nu te intrraba nimeni nimic. poti lua si o barca…30 lei ziua. se prinde rosioara frumoasa. am vazut cum a prins cineva salau chiar la pizzerie 🙂

  16. Buna ziua,

    vaporasul din Jurilovca circula si sambata dupa acelasi orar?

    Multumesc

    • in fiecare zi dupa acelasi program

  17. Salut, vin la Portita de 5 ani,am locul meu rezervat din timp,inca din Decembrie..ma simt ca in rai,plaja curata,nisip fin,liniste..foarte multa liniste,fara tigani,fara manele,fara smecheri..regulamentul statiunii interzice comertul pe plaja cu namol,porumb,seminte sau poze cu maimuta 🙂
    preturile sunt normale..ca peste tot,mancarea ok..ce sa zic,daca vrei sa te intorci din concediul de odihna odihnit..aici iti incarci bateriile..daca vrei destrabalare..nu ai ce cauta. Turistii care vin la Portita,exact asta cauta,liniste,mare,soare,delta..toate la un loc !

  18. Buna.O intrebare, se mai poate sta cu cortul in zona interzisa?Cea dincolo de camping?Acum 2 ani cand am fost am putut sta.
    Am vrea sa revenim si anul acesta….va rog, raspuns

    • draga alina,nu e interzisa degeaba,de ce noua romanilor in special ne place ceea ce este interzis…o vacanta placuta in zona permisa camparii!salut!

  19. Inteleg ca esti umblat prin costinesti si stai mult pe chat „dak kiar am intzel3s yo bn”. As fi tentat sa nu ma risc si sa iti spun ca e naspa la portita.
    Preturile si ce e pe acolo le poti gasi pe guraportitei.ro

  20. salut…am aflat si eu despre gura portitei si as dori sa stiu cam cat costa o camera pe noapte,ce se poate manca pe acolo, dak e liniste,ce am putea vizita,nisipul dak este curat (adik ce e pe la costinesti ca acolo e jale)cu ce ne putem ocupa ziua,preturi ,chestii deastea…….va rog raspuns

    • salut,de vizitat nu prea ai ce sa vizitezi,o plimbare cu hidrobicicleta sau barca depinde ce optiune alegi,poate o excursie prin delta si un bors de peste facut asa cum trebuie totul contracost bineinteles,de mancat ai un meniu destul de complex asa ca ai de unde alege,plaje curate liniste iar nisipul nu e tat de fin cum ti-ai dori…vacanta placuta orice optiune ai alege!


Lasă un comentariu

Categorii

Cămara cu gust ..de acasa

Cămara bunicii cu gusturi inca neuitate.

magazinul lui Luca

Eu vreau sa invat sa vand

Gura Portitei blog - Gura Portitei sezon 2014 - Portita 2014

Gura Portitei 2014 . Cazare Gura Portitei 2014. Portita 2012.Un blog pentru cei indragostiti de acest loc si nu numai

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Transport Gura Portitei Salupa Gura Portitei 0726.878.038 Salupa Gura Portitei Jurilovca Gura Portitei

Transport Gura Portitei salupa Gura Portitei 0726.878.038 transport jurilovca gura portitei salupa gura portitei .Excursii Delta Dunarii transport Gura Portitei

PSDJurilovca

"PE PRIMUL LOC ESTE OMUL"

Jurilovca online - Comuna Jurilovca -Rusi lipoveni Jurilovca

Jurilovca - Comuna Jurilovca - Rusi lipoveni in Jurilovca-Lipoveni din Jurilovca - traditii si actualitatea rusilor lipoveni

Locuri de munca

Just another WordPress.com weblog

Ecomami - scutece refolosibile, marsupii ergonomice, chestii eco si alte copilarii

Un blog pentru eco-mamici, eco-bebelusi si eco-pitici. Despre scutece refolosibile, despre haine din materiale organice, despre produse cosmetice naturale si nu numai.