Postat de: jurilovca | Mai 27, 2013

6a

2aa

Vila Egreta

Curte interioara generoasa,terasa,  ponton pentru pescuit, foisor.

Camera Vila Egreta

gura portitei

Casute

Casute cu 2 paturi

_MG_0766

Responses

1. Pozele sunt frumoase, dar cand ajungi acolo s-a terminat frumusetea vis a vis de camere, miros, conditii….

2. Fost….vazut …..trait…. CONFIRM spusele de mai sus …. JAPCA PE FATA , conditii de toata jena…..preturi de jepcari ( ex : 6 LEI / ou fiert !!! ) ( iulie 2013 )

• Poate era ou de strut…trebuia sa intrebi🙂
      Niste nenorociti.

3. intradevar preturile sunt foarte foarte mari la mincare si cazare.

4. ufff si noi aveam in plan o vacanta la Portita…am fost acum 5 ani cu un copil de 1 an si 2 luni si chiar am fost multumiti…oare sa mergem si anul asta ?? noi am fost cazati la casute si desi cu copil mic dupa noi am fost multumiti….adevarat un pic scumpa mancarea si tot ce vrei sa consumi acolo dar eu zic ca s-a meritat!

5. Eu nu scriu pe blog-uri sau pe orice alta forma de comunicare publica (facebook, twitter etc..), dar recenta vizita la GP, m-a adus in punctul de a o face. Pot spune cu modestie ca am vazut lumea in lung si in lat si am cunoscut o multime de oameni, insa excursia la GP m-a facut sa-mi fie rusine ca fac parte din aceasta natie. Nicaieri in lumea asta, asa cum nicicand in Romania, nu mi-a fost dat sa vad atata lipsa de respect, jecmaneala si nesimtire fata de clienti (si aici ma refer doar la familia mea si a fratelui meu, despre ceilalti nu stiu).
    Am citit undeva mai sus despre tratementele preferentiale ale „romanilor”, care administreaza complexul Eden, adresate anumitor clase de turisti (cunoscuti de-ai locului, cu foarte multi bani si care-si permit foarte multe nesimtiri, precum schimbarea orarul cursei, astfel incat ceilalti muritori de rand, trebuie sa-i astepte pe ei sa soseasca in masinile lor de lux in port, in Jurilovca, timp de o ora si ceva) si a faptului ca trebuie sa inchizi mult ochii pentru a te simti bine in acea zona….totul este adevarat.
    Conditiile de cazare: m i z e r a b i l e. Am fost cazat la casa Golovita 1, eu cu copilul si sotia, iar la Golovita 2, fratele meu cu sotia. Am rezervat din timp locurile, dar cand am ajuns acolo, impreuna cu grupul de „favorizati”, noi am fost singurii care am asteptat inca 45 min sa ni se curete camerele. Initial la receptie ni s-a spus ca vom primi casele Razim 1 si 2, dar ceva, sau cineva a facut sa fim cazati, precum am spus la Golovita 1 si 2.
    In camera surprizele se tineau lant:
    1.toate usile cu probleme: usa inspre terasa trebuia trasa in sus pentru a fi manipulata, altfel se bloca in podea, usa de la baie nu se inchidea deloc, trebuia baricadata cu ceva pentru a o mentine inchisa.
    2.miros insuportabil de mucegai.
    3.bateria de la chiuveta din baie, riscai sa ramai cu ea in mana.
    4. fara cabina de dus, dusul era pe un perete, langa chiuveta si oala de wc.
    Am vrut sa pescuiesc in zona complexului, dar oriunde te duceai, erai deranjat de cei care inchiriau barci cu motor si treceau prin fata locului de pescuit cu viteza si cine este pescar isi da seama ca pescuiesti degeaba in asemenea conditii.
    Am reclamat conditiile de cazare la receptie, receptionera a recunoscut ca am dreptate si tot ce au putut face a fost sa-mi faca o oferta pentru o camera proaspat renovata care avea totul functional dar la un pret cu 15 euro pe noapte mai mult. Adica la 50 Euro ai o camera mizerabila si cu multe disfunctionalitati, dar daca mai puneam 15 euro puteam fi cazat decent.
    Preturile de la restaurant pana la mijloacele de agrement, sunt nesimtit de mari. Pe de o parte pe site-ul lor spun ca nu ai voie sa vii cu produse alimentare si bautura, ghici de ce, tocmai pentru a consuma la pret dublu produsele lor.

As mai putea adauga multe aspecte neplacute identificate timp de o zi cat am stat acolo, dar cred ca am spus destule, astfel incat tu, cititorule care doresti informatii despre GP, sa ai o imagine completa, care sa te ajute sa nu-ti bati joc de banii si de timpul tau. Imi pare rau ca un loc asa de frumos este administrat asa de urat si ca niste oameni inteleg prin afacere nimic decat jecmaneala. Este intradevar uimitor cum trasaturile majore negative ale marii mase a acestui popor, precum: nesimtirea si jecmaneala se gasesc concentrate atat de mult intr-un loc atat de frumos.

Din cauza asta acestor mizerii de oameni o sa ma inscriu si eu in randul oamenilor care investesc bani in vacante in Grecia, Turcia, Bulgaria sau oriunde in Europa, caci nu conteaza unde mergi, deoarece te vei simti respectat si neagresat de nesimtirea romaneasca si vei sti ca si anul urmator te vei intoarce acolo.

• Buna seara. In ce perioada ati fost la GP ? Ce varsta are copilul dvs? Intentionam sa mergem si noi la jumatatea lunii iunie cu fetita noastra in varsta de un an si nasii nostri. M-am ingrozit de cele povestite de dvs si din ce citesc mai mult din aceea ma intristez mai tare. Ma gandesc daca nu cumva e tarziu sa anulam biletul!

• Poate sa mai asteptati un an. Tipul de sus are dreptate. Presimt ca anul asta o sa fie dezamagitor.