Postat de: jurilovca | Noiembrie 28, 2011

Gura Portitei 2012


Responses

  1. Vreau sa stiu cum e cazarea la casute, cum arata o casuta si daca se merita sa te cazezi la casute. Cate locuri aunt la casuta 1 sau 2?

    • Casutele au 2 paturi de o persoana cu o noptiera intre ele .Daca nu esti f pretentios cu siguranta iti va placea.

      • Depinde de pretentiile fiecaruia. Nu inteleg asta cu „daca se merita”. Depinde ce asteptari ai. Pentru unii este rai pentru altii injositor.
        @tania: noptiera daca ai noroc😉

  2. M-am trezit tarziu,am sunat sa-mi fac rezervare de 1 Mai si ce crezi ?! nu mai au locuri,am zis poate gasesc dupa,intr-un weekend,nici pomeneala,atunci am intrebat altfel: bai fratilor cand aveti liber o saptamana, doua camere ?DIN PACATE NUMAI IN SEPTEMBRIE !!! parerea mea ca la Portita e cu pile,altfel nu se explica,anul trecut am prins la sfarsitul lui August,doar 3 zile,in cursul saptamanii. Daca cineva renunta la bilete sau aveti cunostinte la stapanire,dati un mail aici isabellabond77@yahoo.com
    dr. Isabella Bondaras
    multumesc frumos !

    • RENUNTA CINEVA ,DE 1-5 MAI,LA 2 BILETE,NU LA CASUTE ?!!!

  3. Superba locatie, nici nu imi imaginam ca avem asa ceva in Romania! Tarifele de anul acesta vor ramane aceleasi ca anul trecut? Ma intereseaza cele din Sezon, in mod special🙂.

  4. Ceva detalii depsre cazare, program, tarife, inceput de sezon pe 2012?

    Noi ne-am propus sa ajungem acolo in 27 sau 28 aprilie si sa ramanem pana prin 2 mai.

    • Aproape ca nu s-a dus zapada. Cam dupa 1 aprilie cand se fac pregatiri pentru deschiderea sezonului. De obicei sezonul acolo incepe de 1 mai sau weekendul respectiv- exact cand vrei tu. Daca stati la casute mare grija: noaptea este frig! Luati-va saci de dormit sau o patura ceva bautura😀 S-ar putea sa ne vedem…

  5. Pe vremea sata cainoasa, aceste imagini si muzica iti incalzesc inima si sufletul, mi-e dor de GP


Lasă un răspuns

Categorii

magazinul lui Luca

Eu vreau sa invat sa vand

Gura Portitei blog - Gura Portitei sezon 2014 - Portita 2014

Gura Portitei 2014 . Cazare Gura Portitei 2014. Portita 2012.Un blog pentru cei indragostiti de acest loc si nu numai

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Transport Gura Portitei Salupa Gura Portitei 0723.792.077 Salupa Gura Portitei Jurilovca Gura Portitei

Transport Gura Portitei salupa Gura Portitei 0723.792.077 transport jurilovca gura portitei salupa gura portitei .Excursii Delta Dunarii transport Gura Portitei

PSDJurilovca

"PE PRIMUL LOC ESTE OMUL"

Jurilovca online - Comuna Jurilovca -Rusi lipoveni Jurilovca

Jurilovca - Comuna Jurilovca - Rusi lipoveni in Jurilovca-Lipoveni din Jurilovca - traditii si actualitatea rusilor lipoveni

Locuri de munca

Just another WordPress.com weblog

Ecomami - scutece refolosibile, marsupii ergonomice, chestii eco si alte copilarii

Un blog pentru eco-mamici, eco-bebelusi si eco-pitici. Despre scutece refolosibile, despre haine din materiale organice, despre produse cosmetice naturale si nu numai.

