Postat de: jurilovca | August 17, 2010

Pe lac spre Gura Portitei

In a treia mea incursiune de anul acesta la Gura Portitei, scurta cei drept, am iesit la o mica plimbare cu barca pe lac insotiti de niste prieteni.

S-au facut si niste poze pe care le aratam la lume, dintr-un singur motiv, s-a promovat foarte putin  zona, toata lumea discutand depre statiune.

Sunt mai multe de facut la Gura Portitei in afara turismului celor 3 S.

Plimbarea a fost scurta si am reusit sa surprindem foarte putin din ce inseamna complexul lagunar Raxim – Sinoe cu toate frumusetile sale.

Poate incercati voi.

Capul Dolosman

Capul Dolosman 2

Insula Bisericuta

Insula Bisericuta 2

Ecluza de la Canalul 5

Ecluza 2

Canalul 5

Canalul 5 – Gura Portitei

Canalul 5 – Gura Portitei

Pe lac

Stuf

Tarm

Stefan


Responses

  1. Am fost de 1 mai la Gura Portitei si a fost OK. Daca si la receptie ar fi fost la fel banuiesc ca ar fi iesit un sejur reusit.

    Din pacate am platit eu avansul pentru un grup care a rezervat 3 camere 4 zile si din pacate din 3 camere s-au ocupat numai 2( cum se intampla de obicei). Am avut marea surpriza ca la check out un individ dubios de la receptie( unul Cursaru Codrut) a refuzat sa imi inapoieze 150 lei din avans( avansul achitat de mine a fost mai mare cu 150 leii decat cazarea si transportul) din cauza faptului a dn 3 camere nu s-au ocupat decat 2. Pur si simplu, desi nu facusem eu rezervarea. Eu platisem avansul ca primarul.

    Pacat de frumusetea locului, am plecat cu un gust amar. Nu cred ca astfel de tepari meschini merita sa iti strice un sejur reusit. O sa ii reclam la ONPC, am mai facut-o si cu altii de fiecare data cu succes.

    Nu o sa mai vin nici eu nici prietenii mei la Gura Portitei cat va mai fi individul ala acolo. Oricum prieteni, aveti grija ce avansuri achitati si pentru cine. Daca restul gastii nu vine v-ati fript!!


Lasă un răspuns

Categorii

magazinul lui Luca

Eu vreau sa invat sa vand

Gura Portitei blog - Gura Portitei sezon 2014 - Portita 2014

Gura Portitei 2014 . Cazare Gura Portitei 2014. Portita 2012.Un blog pentru cei indragostiti de acest loc si nu numai

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Transport Gura Portitei Salupa Gura Portitei 0723.792.077 Salupa Gura Portitei Jurilovca Gura Portitei

Transport Gura Portitei salupa Gura Portitei 0723.792.077 transport jurilovca gura portitei salupa gura portitei .Excursii Delta Dunarii transport Gura Portitei

PSDJurilovca

"PE PRIMUL LOC ESTE OMUL"

Jurilovca online - Comuna Jurilovca -Rusi lipoveni Jurilovca

Jurilovca - Comuna Jurilovca - Rusi lipoveni in Jurilovca-Lipoveni din Jurilovca - traditii si actualitatea rusilor lipoveni

Locuri de munca

Just another WordPress.com weblog

Ecomami - scutece refolosibile, marsupii ergonomice, chestii eco si alte copilarii

Un blog pentru eco-mamici, eco-bebelusi si eco-pitici. Despre scutece refolosibile, despre haine din materiale organice, despre produse cosmetice naturale si nu numai.

