Postat de: jurilovca | Iulie 1, 2010

Luca la Gura Portitei

Buna ziua tuturor,

Eu sunt Luca  si azi am implinit 10 luni.

Week-end ul  trecut am fost la Gura Portitei pentru prima data (de fapt am mai fost cand eram la mami in burtica).

Ce am cautat eu la varsta asta acolo? pai sa va povestesc…m-au innebunit parintii cu locul acela, ba ca acolo s-au cunoscut, ba ca acolo se simt foarte bine, in fine am acceptat si m-am dus cu ei.

Si sa va povestesc,  am avut niste emotii cu vaporasul pentru ca era cam mic si erau valuri pe lac, dar nu am plans si am ajuns cu bine la Gura Portitei.

De fapt am dormit aproape tot drumul, dar asta nu se vede in poza🙂

Asaaa, am ajuns acolo si m-am infipt in nisip sa vad ce e aia si recunosc nu e bun la gust  dar ma gadila la picioare si mie imi place.

Am dat o tura sa vad  piscina, frumoasa,  dar pe mine inca nu ma intereseaza, apoi am fost sa pap.

A vorbit tata cu baietii de acolo si mi-au facut un puiut bun, bun, am baut  un fresh de portocale (ce va mira ..am voie ) si apoi au dat la sterilizat biberoanele pentru mai tarziu . Ce mai …s-a rezolvat.

Apoi am  tras un pui de somn in „masina mea”, eram singur cu caruciorul pe acolo, dar nu a deranjat pe nimeni asta.

Ce au facut ai mei intre timp? Cred ca au reusit sa manance.

Seara m-au trezit niste doamne care cantau ceva, nu prea stiu ce, dar le-am urmarit pana la un foc mare si acolo a fost frumos si fara tantari.

Am mai alergat un pic pana am adormit. A…si am cunoscut-o pe Cristiana, o fetita de 2 ani care a venit si ea cu parintii la Gura Portitei.

Toate acestea in prima zi.

A doua zi am dat desteptarea la 7 si i-am luat pe ai mei pe plaja.

Pai nu? Eu am voie pana la 9 la soare, ce atata somn pe ei.

Plaja cu nisip fin, putini oameni, soare si multa libertate ( m-au lasat fara scutec in nisip).

Am stat si cu piciorusele in apa, a fost ok. Apa cam rece pentru mine, dar mama a facut o baita adevarata.

(Scuzati fizicul lui tata din poze, a promis ca mai da  jos, acum zice ca nu i-a iesit)

La 10 am intrat in camera. Nu v-am povestit de camera. Am stat la o vila, cica Egreta se chema si are o curte frumoasa, am dormit cu mama si tata in pat, am avut patut mobil cu noi  dar mie nu imi place in el.

Am auzit de la tata ca s-a schimbat ceva in bine la camere si anume s-au pus plase de tantari, s-au pus termopane si s-au schimbat televizoarele.

Am papat fructe pe care ai mei le-au adus cu ei si le-au tinut in  frigiderul din camera si apoi am facut un dus cu apa calda.

Restul e tacere pentru ca am tras un pui de somn.

Am plecat la 12 din Portita cu un vapor mai mare dar nu inainte sa ii roage mama pe baieti sa imi pregateasca pentru drum un puiut bun, la gratar (pe aceasta cale vreau sa ii multumesc lui Gugu, Testo si Dudu pentru atentia acordata). De data asta nu am mai dormit pe vapor, ci am papat puiutul.

Felicitari si lui Dragos, asa am inteles ca il cheama pe administrator, pentru  ca a reusit sa puna lucrurile la punct acolo astfel incat sa am tot ce am nevoie si sa nu se mai crizeze mama din cauza calitatii apei, si lui Codrut pentru ca a reusit sa ne gaseasca o camera.

Eu va pup si astept sa ne vedem in fiecare vara acolo.

Epilog.

Luca la 10 luni ale sale poate e prea mic sa poata spuna toate acestea, dar eu ca tata al lui pot  spune ca toata aventura  a fost ok.

Mi-a fost teama ca e prea mic si nu voi gasi ceea ce imi trebuie acolo pentru el, dar daca stii sa dai peste oamenii care trebuie si sa ii faci sa inteleaga situatia totul se termina cu bine.

Nu vreau sa para marketing ieftin si nici nu pot garanta eu ca in cazul tuturor va  fi la fel de bine, dar merita incercat.

Ne vedem din nou in iulie.


Responses

  1. in acelasi an cu un copil cu 4 luni mai mare decat tine Luca am fost si noi….cand ai ajuns tu acolo noi eram inapoi acasa, am fost la jumatatea lui iunie…tare frumos e acolo! poate ne incalnim in vara asta..in iulie

  2. foarte frumoase randuri…si ganduri in acelasi timp! ma bucur ca a fost bine si ca nu au fost probleme cu vaporasul iar luca a savurat acest peisaj minunat.Din randurile scrise reiese ca ati stat la EGRETA cred ca e totul ok nu? as mai vrea sa va intreb in legatura cu marea ,cum e ?mare?caci de ceva ani merg cu cortul si campam dupa gard dar am inteles de ici de colo ca volum apei e marit si ca s ar campa undeva langa stuf….aveti idee cum e ?m as bucura enorm daca as afla ceva lucruri concrete… va pup si numai bine!!

  3. Ce excursie frumoasa!
    Luca esti un foarte bun povestitor!

    Poate la urmatoarea vizita la Portita vrei s-o iei si pe Maia si sa-i arati minunile de pe acolo – ca ea e mai mica, iar tu acum esti deja initiat intr-ale locului🙂.

  4. Frumoasa povestea voastra
    multumim Luca, mami si tati😉

    hmm, cata tinerete … Luca, Andrei
    Portita chiar are viitorul asigurat

  5. yo cre’k Luca va iubi Portitza asa cum o iubim si noi:)

  6. Bravo voua si felicitari


Lasă un răspuns

Categorii

magazinul lui Luca

Eu vreau sa invat sa vand

Gura Portitei blog - Gura Portitei sezon 2014 - Portita 2014

Gura Portitei 2014 . Cazare Gura Portitei 2014. Portita 2012.Un blog pentru cei indragostiti de acest loc si nu numai

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Transport Gura Portitei Salupa Gura Portitei 0723.792.077 Salupa Gura Portitei Jurilovca Gura Portitei

Transport Gura Portitei salupa Gura Portitei 0723.792.077 transport jurilovca gura portitei salupa gura portitei .Excursii Delta Dunarii transport Gura Portitei

PSDJurilovca

"PE PRIMUL LOC ESTE OMUL"

Jurilovca online - Comuna Jurilovca -Rusi lipoveni Jurilovca

Jurilovca - Comuna Jurilovca - Rusi lipoveni in Jurilovca-Lipoveni din Jurilovca - traditii si actualitatea rusilor lipoveni

Locuri de munca

Just another WordPress.com weblog

Ecomami - scutece refolosibile, marsupii ergonomice, chestii eco si alte copilarii

Un blog pentru eco-mamici, eco-bebelusi si eco-pitici. Despre scutece refolosibile, despre haine din materiale organice, despre produse cosmetice naturale si nu numai.

