Postat de: jurilovca | Iunie 21, 2010

Chestii noi la Gura Portitei

De ceva timp se discuta despre piscina de la Gura Portitei, o chestie noua, pentru unii utila si binevenita (mai ales pentru cei care cauta confortul celor 3 stele afisate si serviciile aferente) , pentru altii un moft (cei doresc sa nu gaseasca astfel de chestii care zic ei „strica farmecul locului)

Ce dorim noi sa facem este sa semnalam, acum ca e definitivata, prezenta ei acolo.

Ca locatie pentru cei care cunosc: in continuarea beach bar ului.

Ca tarife am inteles ca abonamentul pe zi este de 30 de lei si in banii acestia ai sezlong si prosop asigurat.

Ce altceva gasiti mai nou la Gura Portitei? Pai se pot lauda cu mese de biliard  si  ping pong .

A si o chestie interesanta – te poti relaxa cu un masaj in curand

Preturile inca nu le-am aflat.


Responses

  1. Referitor la piscina: e buna si aia. Sun oameni care nu prea vor in mare (ca e neagra🙂 ). Sau au o fobie sau nu stiu sa inoate, in fine.
    Pana la urma as vrea sa nu uitam ca la portita e o afacere si ca patronul respectiv trebuie sa scoata bani -TREBUIE! Si din: sa stam cu cortul fara sa dam bani (dar sa ne cacam la wcuri si sa luam apa moca), sa bage paine cu 1 leu, bere cu 2 lei si ciorba la 3 nu se poate face afacere. Asa ca sa incercam sa privim dpdv al afacerii si sa fim mai putin visatori.
    Din pacate piscina este inca un pas spre mamaizarea portitei. Urmeaza: inchiriere ATV, jetski, disco-club, eventual ceva calushie, tiribombe.

    • Cornel,
      niciodata Portita nu va fi Mamaia!
      stii foarte bine asta
      pai unde sa parcam Q7le???😉

      ne straduim oameni buni
      hai, putin sprijin si intelegere😉🙂🙂

      • haha ce ma deranjeaza zambetul asta fals al tau ileana,dar am obosit sa mai scriu msg pe acest blog…

      • Draga „…”
        o sa imi lipseasca mesajele tale
        poate te razgandesti dupa ce te odihnesti si mai postezi din cand in cand
        daca nu mai zambesc o sa fii multumit?😦:-/

  2. Noi am fost un grup weekend asta la GP si chestia cu formatia sau ce era aia ni s-a parut odioasa.
    Am stat la terasa de la salcie dar ne-am mutat ca zberau aia de nu te puteai intelege om cu om.

    • Pt Ileana M si Cristian

      FORMATIA ADUSA A FOST UN EXPERIMENT
      din pacate vremea nu a fost prea prietenoasa
      si s-a incercat un mod de inveselire a atmosferei
      s-a cantat doar pe terasa de la gratar nu manele ci folclor Radu mamii, Pusca si cureaua lata…
      formatia este din zona si ne-au rugat sa le permitem sa cante
      am vrut sa-i ajutam
      si am crezut ca ne ajuta si ei

      s-a hotarat in urma comentariilor sa nu mai permitem accesul formatiei

      hmm, acum rugati-va sa nu ne ceara asta alti clienti….😉

      • domnule am fost la gura portitei si mi-a placut enorm.e frumos mai ceva ca in grecia sau alte locatii unde am mai fost.servirea a fost de nota 10 in compania baietilor care cantau muzica de petrecere adevarata nu ca alti manelisti.

  3. NU SUNT MANELISTI LA PORTITA, DOAR LAUTARI DE RASUNA TERASELE.

  4. teme-te. si ia si dublu banilor pe care i-ai calculat, sau amana concediu.un sfat obiectiv. am fost , am vazut, nu mai calc. dupa cum vezi mentalitatea se va schimba de la „loc special pentru alt fel de oameni” la ” ne dorim o paleta mai mare de clienti” in curand fie ei manelisti si cocalari sau nu…ca deh…sare banu…

    P.S: daca decizi sa te muti cu sejurul, alege alta tara. nu vei fi dezamagit ca aici.

  5. Pacat. stelele ar trebui sa se vada in calitatea serviciilor, nu in piscina inutila (dupa mine) pe plaja. Mai ales la Portita.

    mmm,,, se apropie sejurul meu acolo si incep sa ma tem😦

    C

  6. Salut Piciu
    pista de elicopter suna bine…
    sa propun conducerii???🙂

  7. Mai o chestie…legata de stele, nu de pe umar, ma refer la stelele Portitei, camerelor, etc. S-ar putea sa ceara cei de la minister… domne, daca n-ai piscina si pista de elicoper, nu-ti dam x stele… dar ma cam indoiesc ca la 3 stele se discuta de piscine.

  8. personal agreez ideea de piscina
    eu nu stiu sa inot si ma tem de mare…
    intr-o piscina care reprezinta un perimetru restrans m-as balaci
    Dragii mei, trebuie sa multumim o paleta larga de clienti, nu neaparat „invitati”… ceea ce nu este usor😉

    • da…pot sa-mi intorci cuvantul de cate ori vrei,dar stii f bine la ce m-am referit,asa ca…

  9. hahaha…bine andreea!…ai apa sarata si apa dulcea la gura portitei…ptr ce o mai trebui si o piscina?…nu stiu,dar de fapt am o ideea ptr a se simtii ¨invitatii¨mai bine…dar in fine nu comentez mai mult!

  10. De ce ai merge pana la mare ca sa stai intr-o piscina?? Niciodata nu am inteles oamenii astia🙂


Lasă un răspuns

Categorii

magazinul lui Luca

Eu vreau sa invat sa vand

Gura Portitei blog - Gura Portitei sezon 2014 - Portita 2014

Gura Portitei 2014 . Cazare Gura Portitei 2014. Portita 2012.Un blog pentru cei indragostiti de acest loc si nu numai

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Transport Gura Portitei Salupa Gura Portitei 0723.792.077 Salupa Gura Portitei Jurilovca Gura Portitei

Transport Gura Portitei salupa Gura Portitei 0723.792.077 transport jurilovca gura portitei salupa gura portitei .Excursii Delta Dunarii transport Gura Portitei

PSDJurilovca

"PE PRIMUL LOC ESTE OMUL"

Jurilovca online - Comuna Jurilovca -Rusi lipoveni Jurilovca

Jurilovca - Comuna Jurilovca - Rusi lipoveni in Jurilovca-Lipoveni din Jurilovca - traditii si actualitatea rusilor lipoveni

Locuri de munca

Just another WordPress.com weblog

Ecomami - scutece refolosibile, marsupii ergonomice, chestii eco si alte copilarii

Un blog pentru eco-mamici, eco-bebelusi si eco-pitici. Despre scutece refolosibile, despre haine din materiale organice, despre produse cosmetice naturale si nu numai.

