Postat de: jurilovca | Februarie 20, 2008

Gura Portitei

Tuturor celor care iubesc marea si linistea ….

Si au ajuns sau planuiesc sa ajunga la Gura Portitei  le spun „bun venit”

Cuvant inainte:

Suntem in constructie cu blogul deci aveti putina rabdare.Proiectul se updateaza zilnic iar informatie va fi suficienta si promitem cat mai actuala.

Puteti explora blogul deoarece suntem siguri ca veti gasi ceva interesant in continut.

Avem nevoie si de voi pentru informatie, blogul este deschis tuturor, se pot posta comentarii si puteti cere drepturi de autor pentru a adauga articole, fotografii sau filmulete la urmatoarea adresa de mail: stefan.lazar1@gmail.com.

Pe curand


Responses

  1. portita un loc despre care se discuta mult deci
    EXISTA
    un loc unde delta se intilneste cu ceru si marea intrun peisaj mirific
    locul in sine iti inspira liniste frumusete , bucuria ca mai exista un asa colt de lume care sa incinte ochii si sufletul
    am fost saptamina trecuta
    este frumos
    intrebari , comentarii
    pot spune ca aproape tot ceeste scris pe blog are un simbure de adevar si poate uneori de exagerare
    dar asa suntem noi oameni fiecare vedem natura din jurul nostru si oameni din jurul nostru cu alti ochii
    fiecare avem alte standarde de calitate
    si fiecare dintre noi suntem dispusi sa aceptam compromise sau nu
    Portita este un loc salbatic
    este adevarat exista salbaticiuni : pelicani , cocostirci ,pescarusi , meduze , pesti ,serpi , lilieci ,broaste , insecte , mistreti este habitatul deltei dunari este un colt de natura care trebuie sa ramina asa cum este pentru eternitate
    si fac un apel pe aceasta cale asociatiei biosfera delta dunari sa pastreze acest loc ca o adevarata rezervatie naturala pentru ca unii dintre noi avem nevoie de natura asa cum a fost ea inainte sa o invadam noi oameni
    veniti nu sunt pericole mai mari decit a trece strada in bucuresti
    camerele sunt spatioase frumoase ma refer la cele cu terase care sunt situate pe insula este adevarat ca se poate si mai bine
    dar ai un minim de confort necesar televizor frigider aer conditionat apa calda dus
    daca esti omul care doreste matasuri baldachine fructiere servitori si sampanie si covoare pufoase cu siguranta ca locul tau nu este la portita
    La portita esti in delta si la mare in acelasi timp
    acolo cei ce au creat acel loc au cautat sa faca ceva frumos si pitoresc si au reusit
    cu siguranta ca este loc de si mai bine
    exista teren de tenis de cimp teren de volei de minifotbal sala de forta pe plaja
    loc de joaca pentru copii
    bar terasa
    practic exista putin dint tot ce isi doreste un om care iubeste natura pentru un concediu minunata
    noua ne-a placut
    MULT
    vom reveni
    pentru ca este un loc unic
    fara a fi circotas intreb pe cei ce spun ca este <> daca au fost in aceeasi perioada pe litoral la mamaia sau neptun sau la un restaurant in bucuresti sa fim sinceri
    La mamaia la restaurantul scoica am asteptat 1 ora si 50 de minute sa fim serviti
    la portita niciodatanu a durat mai mult de 20 minute
    mai mergeti si in alta parte si apoi comparati
    oricum
    PORTITA NOI VOM REVENI
    a fost minunat .

  2. Draga Raluca, in afara perimetrului statiunii nu platesti nimic.

  3. Si, dupa ce am mai citit pe aici…am vazut ceva de craticioare. Se poate gati la GP? Unde si cum?

  4. Am si eu o intrebare. Am gasit mai multe comment-uri, dar tot nu m-am lamurit in legatura cu taxa/cort. Daca te campezi in afara perimetrului, mai pe langa mare, mai trebuie sau nu sa platesti taxa aceea de 30 de lei/zi?

  5. Am fost la Portita acum vreo sase ani, la terminarea facultatii. La acea vreme nu mai fusesem in alta parte decat in Romania si am avut norocul sa ajung la Portita si la Sf Gheorghe.
    La Portita conditiile sunt ok fie pentru tineri nefitosi fie pentru oameni care prefera locurile aproape salbatice si concediu la cort. Am avut atunci o serie de vecini un pic mai in varsta care erau dotati cu de toate, de la tigari pana la craticioare pentru mancare.

    in rest peisajul este superb, drumul pe cele trei lacuri de la Jurilovca este frumos, desi nu este deloc exploatat, e ca un drum cu rata intre doua localitati, ca si paralela anul trecut am fost in excursie la Skiatos pentru o zi si drumul, desi este cam de aceiasi lungime a fost foarte frumos pentru ca a fost o poveste, cu istorioare, cu cantec si uzo party.
    La noi nu e nimic organizat si e pacat de aceste locuri foarte frumoase.

  6. oameni buni, sunt din Tulcea, am fost in copilarie ani la rand la Portita, citesc ce ati postat si ma intristez! planuiam o vacanta in iunie 2009 sa revad locurile extraordinare de acolo, micile lagune, golfurile edenice! ce ospatari? ce mucegai? o sa ma duc totusi si vreau sa va dau un sfat…o excursie la Portita trebuie planuita si gandita foarte bine din timp, nu este Mamaia, Neptun sau alte cocine de porci vorbitori! acolo mergi foarte bine pregatit pentru ca tu insuti iti poti asigura un minim de confort! daca mergeti doar cu banii in buzunar nu o sa impresionati pe nimeni cu grosimea teancului sau limita cardului! este un loc unde evadezi din cotidian. Ca sa evitati o vacanta cu stres va mai sfatuiesc inca o data sa va mergeti pregatiti!

  7. hmm.. :))
    liniste? 2 nopti la rand nu am putut dormi din cauza „unor petrecaretzi”..
    cu muzica la maxim toata noaptea au cantat, au dansat au baut, si cine stie ce au mai facut PE PLAJA.

    Am dormit la cabane
    domnul de alaturi …. (manelist infocat) … toata dupa`amiaza numai guta si salam asculta.

    am intrebat de atv-uri si ski jeturi deoarece am gasit poze…deci sunt!

    asa k…la vara akolo vin😀

  8. „deci?” te duci la mamaia si te dai cu ATV-ul si cu SKI-jetul! Daca te prind la gura portitei te sodomizez pana iti trece de sporturile motorizate, ai inteles? E singurul loc unde e cat de cat mai liniste.

  9. Am fost si eu la gura portitei, si e superb locul… Am mers cu masina pana acolo. Am luat`o gresit..ne-am intors inapoi..pana am ajuns.. chelnerii sunt cam aiuriti, :)) odata a uitat sa imi aduca portia da nah.. am doar 17 ani.. :))) la anul imi iau toti prietenii..😡 si valea :X..

    Am cautat ATV-uri si SKI-jeturi dar nu am gasit…

    Sunt? sau am cautat degeaba?

    La receptie scria numai de „banana” minim 15 pers. dar nu de aia imi pasa mie…

    deci?

  10. azi m-am intors acasa din gura portitei!!! in afara de ce a lasat dumnezeu bun acolo… am dat de dezastru!! de la jurilovca,unde ne-a intampinat nea costel.. angajat al piscicolei, toate au fost aiurea! parcarea masinii (la umbra) :)) cautarea unui particular care sa ne transporte la gura portitei, grupul sanitar mizerabil, gramizile de gunoi de care nu se vedea reclama rezervatiei de pelicani ..toate astea ne-au ingrozit,dar am sperat ca odata ajunsi va fi ok!! promisiunea era ca la gura portitei e „eden”!!
    ..am gasit un „eden” la poarta caruia statea un receptioner apatic..poate bolnav..ca mai toti turistii intalniti, cu probleme marii digestive.. un receptioner care cu greu s-a hotarat sa ne cazeze contra sumei de 20 euro pe noapte, intr-o casuta plina de nisip, cu asternuturi neschimbate!!! bucataria restaurantului mizerabila, meniul fara gramaje ..doar cu preturi umflate!! nici poveste de peste proaspat..totul congelat..gatit cu apa nepotabila . atentie marita la pizza…tot congelata..servita de un bucatar ciudat de-a dreptul!!! IN CONCLUZIE: IN EDEN SI-A VARAT DRACUL COADA!!!

  11. http://www.sensis.ro

  12. Am mers la Portita pentru prima data si va pot spune ca la primul contact cu satul de vacanta, eu sotia si copilul am fost foarte incantati de ceea ce am vazut acolo. Ne minunam si discutam ca in Romania exista totusi un asemenea loc mirific. Treptat si rapid insa…parerile au inceput sa ni se schimbe. Am fost trimisi de la receptia din Jurilovca catre Gura Portitei cu certitudinea ca sunt locuri de cazare suficiente, acolo am constatat contrariul. Cu chiu cu vai am reusit sa obtinem la pretul de 250 lei/noapte, o camera infecta cu miros de mucegai si plina de paianjeni. Tinand cont de faptul ca odata ce ajungeti acolo, nu aveti altceva de facut decat sa jucati dupa cum canta administratia, am „inghitit” si ne-am conformat. Sperand ca doar capitolul „cazarea” este singurul element negativ din Portita, ne-am indreptat catre restaurant pentru servirea mesei. Surpriza si aici…si…tot negativa!!! Comanzi ceva si ti se raspunde sec „nu avem”, vezi apoi ca defapt produsul respectiv sfaraie pe gratar…ca oricare alt om intrebi cerand o explicatie dar ti se raspunde razand ca…”nu aveti pile la bucatarie”! In fine…daca totusi va incapatanati sa mergeti la Portita, trebuie sa va inarmati cu medicamante pentru ca sigur veti avea probleme de la mancare si desigur cu nervi de otel pentru ca la fiecare masa pierzi cel putin 2(doua) ore pana esti servit! ATENTIE: nesimtirea ospatarilor duce la extrem si ar fi foarte indicat sa cereti bon fiscal si sa-l verificati pentru ca este destul de umflat! Datorita faptului ca majoritatea turistilor sunt sictiriti de serviciile prestate, singura lor modalitate de a „ciuguli” cateceva, ramane jegmanirea pe fatza! Cam atat despre Gura Portitei…repet…un loc minunat in Romania dar distrus de niste oameni josnici!!!

  13. Am mers de doua ori la Portita. Locul e foarte frumos intr-adevar, pretul pentru cazare insa e mult prea mare pentru cat de imbacsite sunt camerele si pentru mirosul de mucegai din ele.

    De restaurant si cele 2-3 ore petrecute asteptand sa vina masa de pranz sau cina nu mai discutam. Esti in concediu, deci ai timp sa astepti.
    As fi putut trece peste cele de mai sus datorita locatiei intr-adevar minunate.

    DAR, nu voi mai reveni acolo pentru ca dupa ce am petrecut acolo 4 zile (weekendul trecut) cu un grup de 10 adulti, 9 dintre ei am inceput sa avem probleme serioase de digestie si dureri de stomac. 2 zile mai tarziu, toti suntem la fel de grav bolnavi.

    Probabil desi scrie pe toate robinetele ca apa este nepotabila, bucataria foloseste pentru cuburile de gheata si mancare fix apa respectiva… Sau poate gatesc complet neigienic.

    In orice caz, nu mai calc pe acolo, pentru ca mi-a distrus, mie si prietenilor cu care am mers, toata placerea unui concediu la mare…

    Vom incerca, oricum, sa depunem o plangere la OPC, poate ajunge si un control sanitar in zona.

  14. bgeorgy, multumesc pt informatii! : )
    eu vreau sa merg pentru vreo 2 nopti..cumva in trecere .. si ma ajuta mult sa stiu cam ce ma asteapta… in privinta drumului m-am lamurit..iar acum si cu preturile…mai ramane sa ajung acolo : )
    de-as prinde vreme buna! 8->
    O vara frumoasa!

  15. salut, tocmai am venit de la gura portitei , am fost pt a treia oara, vaporasu costa 25 lei dus si tot atat intors persoana. cu cortu -nimic, ca se pune si in interior , unde este mai ingrijit , cat si in afara gardurilor. este fff frumos asta in cazul in care iti place sa mergi cu cortul, dc vii pt prima oara nu se stie dc te acomodezi, am cunoscut cateva persoane. ma refer dc stai mai mult de 4-5 zile. e adevarat preturile sunt un pic cam piperatedar totusi au mai scazut un pic fata de anu trecut , si un lucru imbucurator este ca avem acces la dusuri. in rest toate bune si frumoase , si aveti grija cu tantari.

  16. voi incerca sa ajung si eu la gura portitei saptamana viitoare si as vrea sa aflu, daca stie cineva, cat costa vaporasul din jurilovca pana acolo si eventual si cat e ca sa stai cu cortul, pt ca am inteles ca nu se poate sta decat in camping.
    multumesc.

  17. In camerele de 60 de euro exista aer conditionat si frigider (micut) dar exista. Personal as opta pentru solutia cu cortul la Portita- merg acolo de 15 ani si folosesc un frigider universal ( groapa)…..:) Cine stie locul cunoaste regulile.

  18. VREAU SA VIN LA GP.MA INTERESEAZA DACA IN CAMERELE DE 60E EXISTA AER CONDITIONAT SI FRIGIDER.CU TINTARII CUM NE INTELEGEM?
    DACA CINEVA POATE SA RASPUNDA LA INTREBARILE MELE ASTEPT RASPUNS.
    MULTUMESC,
    ELENA

  19. sal vlad
    ce vrei sa spui prin preturi enorme si nesimtire generala.
    eu nu am fost , insa sunt foarte entuziasmat de ce vad si ce se spune ca ar fi acolo si imi fac planuri pentru aceasta vara ,dar un mesaj ca al tau ma face sa dau inapoi
    Este chiar de speriat?
    Poti sa dai cateva exemple sau cateva sfaturi pentru cei care vor sa ajunga acolo?
    merci

  20. frumos, superb chiar, dar serviciile lasa mult de dorit, preturi enorme si nesimtire generala…..pacat………….

  21. da iuliana…din bucuresti poti lua un microbuz pana in gara constanta,iar din gara constanta exista 2 microbuze direct jurilovca,unul la ora 12.00 respectiv
    14.30,iar din portul jurilovca vei lua un vaporas care circula la ore fixe:09.00 – 14.00 – 18.00 sau poti inchiria o barca rapida care te duce la gura portitei indiferent de ora.

  22. as vrea sa vizitez gura portitei dar nu avem masina ma puteti indruma cu autocar sau tren?
    multumesc .voi vizita cu un englez sa ma dau mare ca m-am lamurit cu londra lor

  23. totui bn si frumos la portita.mie dor de focul care se aprindea acum cateva veri in urma ,mie dor de apa si nisipul ei si in special de terente petre si cati


Lasă un răspuns

Categorii

magazinul lui Luca

Eu vreau sa invat sa vand

Gura Portitei blog - Gura Portitei sezon 2014 - Portita 2014

Gura Portitei 2014 . Cazare Gura Portitei 2014. Portita 2012.Un blog pentru cei indragostiti de acest loc si nu numai

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Transport Gura Portitei Salupa Gura Portitei 0723.792.077 Salupa Gura Portitei Jurilovca Gura Portitei

Transport Gura Portitei salupa Gura Portitei 0723.792.077 transport jurilovca gura portitei salupa gura portitei .Excursii Delta Dunarii transport Gura Portitei

PSDJurilovca

"PE PRIMUL LOC ESTE OMUL"

Jurilovca online - Comuna Jurilovca -Rusi lipoveni Jurilovca

Jurilovca - Comuna Jurilovca - Rusi lipoveni in Jurilovca-Lipoveni din Jurilovca - traditii si actualitatea rusilor lipoveni

Locuri de munca

Just another WordPress.com weblog

Ecomami - scutece refolosibile, marsupii ergonomice, chestii eco si alte copilarii

Un blog pentru eco-mamici, eco-bebelusi si eco-pitici. Despre scutece refolosibile, despre haine din materiale organice, despre produse cosmetice naturale si nu numai.

